Posted by Sound System on 10:13 No comments
Sewa Pa System di Selangor Kuala Lumpur Putrajaya Cyberjaya Negeri Sembilan.Sewa Pa System Termurah Berkualiti di Selangor Putrajaya Kuala Lumpur Cyberjaya Negeri Sembilan.

Bagi pihak pengantin,keluarga pengantin,ibu bapa pengantin serta pihak katerer mungkin mencari-cari sewa sound system yang termurah namun menginginkan kualiti yang baik maka pihak saya menyediakan sewa sound system termurah berkualiti.

Pakej Termurah dan Berkualiti RM110.
4 Speaker [2 Top Speaker & stand speaker + 2 Monitor Speaker], Power mixer, 3 Micwired dan 2 Micwireless (1 untuk kemudahan dj bergerak dan 1 untuk wakil tuan rumah membaca doa), 1 Laptop untuk kawalan lagu, 1 harddisk, 1 Tv Karaoke, 1 kaki mic untuk dj, 1 kaki mic untuk mic ketika bacaan doa dari wakil tuan rumah, dj dan juru audio(sound man) ke lokasi. Rm110 perjam,tempahan minimum 5 jam. Harga RM550.

6 Speaker [2 Top Speaker & stand speaker + 4 Monitor Speaker], Power mixer, 5 Micwired dan 2 Micwireless (1 untuk kemudahan dj bergerak dan 1 untuk wakil tuan rumah membaca doa), 1 Laptop untuk kawalan lagu, 1 harddisk, 1 Tv Karaoke, 1 kaki mic untuk dj, 1 kaki mic untuk mic ketika bacaan doa dari wakil tuan rumah, 5 kaki mic untuk akuistik, dj dan juru audio(sound man) ke lokasi. Maksimum penggunaan 5 jam. Harga RM800.

Sistem berRak dan berMeja. 6 Speaker [2 Top Speaker & stand speaker + 4 Monitor Speaker], Yahama Mixer 16cx 1 Unit, Equalizer Behringer 2 Unit, Proseser, Amplifier 2 Unit, 7 Micwired dan 4 Micwireless (1 untuk kemudahan dj bergerak dan 1 untuk wakil tuan rumah membaca doa), 1 Laptop untuk kawalan lagu, 1 harddisk, 1 Tv Karaoke, 1 kaki mic untuk dj, 1 kaki mic untuk mic ketika bacaan doa dari wakil tuan rumah, 5 kaki mic untuk akuistik, dj dan juru audio(sound man) ke lokasi. Maksimum penggunaan 6 jam. Harga RM1300.

Harga bergantung pada pakej pilihan dan penggunaan pelanggan.

Kepada pelanggan yang ingin membuat tempahan atau bertanya harga sila meseg admin di Sewa Pa System Murah dan Berkualiti.


Comments
0 Comments

0 ulasan: