Posted by Sound System on 17:30

Sewa Pa System dan Dj di Selangor.Sewa Pa System Dj Selangor.Sewa PA System / Sound System,Karaoke System dan DJ.Sewa Sound System dan Dj di Selangor.Sewa Sound System Dj di Selangor.Sewa Sound System Murah Berkualiti.

Pihak kami menyediakan perkhidmatan sewa sound system dan dj disekitar Petaling Jaya,Shah Alam,Klang,Sabak Bernam,Gombak,Kuala Selangor,Hulu Selangor,Sepang,Kuala Langat,Hulu Langat.(Selangor)

Sound System Untuk Di Sewa bagi pihak yang memerlukan untuk memeriahkan sesuatu majlis. Kawasan di sekitar Selangor/Kuala Lumpur.

Untuk tempahan sila rujuk di pakej dan harga.

Pihak saya tidak menerima tempahan untuk majlis atau jamuan mabuk atau majlis seks bebas.




Untuk sebarang tempahan atau sebut harga sila berikan maklumat tersebut ;

Jenis majlis :
Tarikh majlis :
Lokasi (alamat lokasi) :
Jenis lokasi (perumahan/dewan/lain2) :
Waktu kegunaan :
Jumlah tetamu :
Berkaraoke/tidak :
Berakuistik/tidak :
Nama :
No. Hp :
Lain-lain keperluan dan kegunaan :

Dan meseg ke Facebook Sound System Dj

Tag : Sewa PA System , Sewa Sound System , Sewa PA System Di Selangor , Sewa Sound System Di Selangor , Sound System Untuk Di Sewa Di SelangorPA System Untuk Di Sewa Di Selangor , Perkhidmatan Sewa PA System , Perkhidmatan Sewa Sound System , Sewa Sound System Dengan Pakej Murah , Sewa PA System Dengan Pakej Murah .

Tag : Sewa Sound System dan Dj di Petaling Jaya.Sewa Sewa Sound System dan Dj di Klang.Sewa Sound System dan Dj di Subang Jaya.Sewa Sound System dan Dj di Shah Alam.Sewa Sound System dan Dj di Ampang Jaya.Sewa Sound System dan Dj di Cheras.Sewa Sound System dan Dj di Kajang.Sewa Sound System dan Dj di Selayang.Sewa Sound System dan Dj di Rawang.Sewa Sound System dan Dj di Hulu Langat.Sewa Sound System dan Dj di Kuala Selangor.Sewa Sound System dan Dj di Sabak Bernam.Sewa Sound System dan Dj di Bangi.Sewa Sound System dan Dj di Gombak.
Comments
0 Comments